
Od dwóch lat prowadzę własny biznes. Wiem doskonale, że w przypadku lokalu gastronomicznego bardzo ważne są działania promocyjne. Przede wszystkim stawiam na proste, ale skuteczne rozwiązania. Dlatego postanowiłem po roku zainwestować w reklamę nietuzinkową i tanią. Chciałem przekonać studentów pobliskiej uczelni, że u mnie zjedzą tanio i do syta.
Lightbox jako skuteczne narzędzie reklamowe
Doskonale zdaję sobie sprawę, że większość decyzji o spożyciu posiłku na mieście podejmuje się po odczuciu głodu. Reklama umieszczona zewnątrz powinna być subtelna, ale widoczna. Dlatego za idealne rozwiązanie posłużył mi lightbox reklamowy. Coraz częściej spotyka się chwytliwe hasła reklamowe, ale standardowe bannery nie są aż tak widoczne. W moim mieście zwracam często uwagę na promocje lokali i wiem, że bannery nie są skuteczne. Dobry lightbox reklamowy nie jest drogi, a zapewnia doskonałą widoczność niezależnie od warunków pogodowych. Miałem już wizję, że będę co jakiś czas zmieniał hasło, by stale działać na wyobraźnie klientów. W promocji lokalu gastronomicznego, istotne jest, by zawsze starać się rozwijać pomysły. Zainteresowanie narzędziem reklamowym powinno być stale wysokie. Razem z żoną wymyśliliśmy kilkanaście haseł reklamowych, które postanowiliśmy zmieniać co dwa miesiące. Profesjonalny lightbox reklamowy pozwala na dowolne zmienianie haseł. Dlatego to idealne narzędzie dla mojego biznesu. W trakcie zmieniającej się pogody, jest znakiem, który wskazuje głodnym miejsce znakomitego posiłku.
Jestem bardzo zadowolony ze swojego pomysłu. Stale zmieniam hasła i dbam o czystość mojego narzędzia promocyjnego. Myślę, że jest to niezmiernie ważne, bo ma przyciągać uwagę w sposób pozytywny i działać na wyobraźnię. Delikatny humor pozwala na zwiększenie zainteresowania ofertą. Postanowiłem, że na moim narzędziu reklamowym nie będzie ceny.